Kontakt
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Sprawdź FAQ przed wysłaniem zapytania.
Rezerwacji dokonasz za pośrednictwem naszego Systemu Rezerwacji. Należy w nim wybrać nauczyciela, dogodny termin, wypełnic swoje dane wraz z adresem mailowym i numerem telefonu, a następnie wypełnić formularz zamówienia i zapłacić dogodną metodą płatności. Po dokonaniu płatności, utworzone zostanie dla Ciebie konto i następnie wysłane dane do logowania wraz z linkiem do Panelu Ucznia – gdzie możesz sprawdzać swoje wykupione lekcje i dołączyć do nich.
Termin lekcji możesz zmienić w Panelu Ucznia – jednakże możne tego dokonać przynajmniej 24h przed lekcją.
Kod rabatowy wpiszesz w koszyku lub w formularzu zamówienia – nie przy wyborze lekcji, nauczyciela i terminu.
Prosimy o kontakt korzystając z formularza lub czatu z podaniem następujacych danych: lektora, z którym odbywała się lekcja; terminu lekcji. Zweryfikujemy sytuację i znajdziemy korzystne dla Państwa rozwiązanie sytuacji bez utraty lekcji.
Nasza szkoła działa tylko przez Internet.
WYŚLIJ NAM WIADOMOŚĆ E-MAIL